Wednesday, August 27, 2008

Today In Class 5-2

Volume 1 (Complete)
Volume 1
Mangaka:Sakuraba Coharu
Genre:Comedy, School Life, Seinen
Description:
Ryota plays it cool around all of his classmates, especially when it comes to girls. But he’s always the one on the spot in a perverted situation. In some of these many random anecdotes about the lives of fifth graders you'll find: peeping at collarbones, eating chalk, accidental skirt flipping, missing bloomers (you know, those girls' gym shorts things), and many others. Who says grade school can't have a high-school-type love story?

2 comments:

Unknown said...

Boss, boleh minta ijin kopie paste link2 yang ada disini gak?
Tadinya gw dah naro 1 - 2 jenis judul tapi gak enak ama wlo.

Kalo boleh ntar semua link manga nya gw taro di thread gw http://www.kaskus.us/showthread.php?t=1025358

Kalo gak boleh ntar link yang udah gw taro bakal gw cabut dari thread gw.

Gimana?

Sebastianus Hengky Lau said...

kagak masalah bro, saling berbagi itu dah menjadi kebiasaan para pembaca manga, lagian khan tuh bukan punya aku secara langsung...
aku jg dapat dari download, hehe...
ngapain bikin blog jk kagak niat bagi, hehe...keep contact, ambil aja tuh smua linknya, skalian downloadannya, baca aja, itu smua manga2 keren2 tuh...